Abone Olun

Öncelikli Yazılar

İKM Öğrenciliği

3015 adet İnfaz ve Koruma Memuru Öğrenci Alımı çıktı, İKM öğrenciliği nedir? cevap içeride..

3015 İKM İlanı

3015 adet İnfaz ve Koruma Memuru alım ilanı çıktı. 13 Haziranda başvurular başlıyor, 20 Haziran son başvuru tarihi, unutmayın!

İKM Boy-Kilo Şartları

İnfaz ve Koruma Memuru olmanız için Boy Kilo şartları ve örnekli anlatımları bu yazımızda..

Adalet Bakanlığı Eğitim Merkezleri

İKM olunca nerede eğitim göreceksiniz? Cevap bu yazımızda sizi bekliyor..

İKM Olmak...

Resim özetlesede, bizde bir şeyler yazdık.. Çevre ve önyargı zararı..

17 Ağustos 2013 Cumartesi

İKM eğitim yerleri

İnfaz ve Koruma Memuru Öğrenci alımı sonrası evrak teslim edenler artık İKM eğitim merkezi listesinin açıklanmasını bekliyor. Şuan için garanti 4 eğitim yeri mevcut; İstanbul, Ankara, Erzurum ve Kahramanmaraş. Bunlara ilave olarak açılması ve öğrenci alması beklenen Denizli eğitim merkezi söz konusu.

Peki kimler neye göre bu İKM eğitim merkezine ayrılacak.
Sonuç olarak 3015 adet İKM alımı yapıldı 2013 yılında.

Yerleştirilme yapılırken dikkate alınan husus öğrenci miktarı.
Bir kurum ne kadar çok İKM alacaksa, o kurumun öğrencileri en yakın eğitim merkezine gider.
Bir örnekle açıklayalım,

Geçtiğimiz alımlarda İstanbul Kartal 15 adet öğrenci alacaktı, lakin öğrenciler eğitimlerini Erzurumda gördü, zira İstanbul Eğitim merkezi çok alım yapan yerlerle dolduruldu, kalan boşluklar ise az alımlı bir iki yerle kapatıldı.

Bu durum tekrarlanacak, az alımlar uzak noktalara verilebilir.

Eğer çok alım yapan bir yerde iseniz, büyük ihtimalle en yakın noktaya düşersiniz.
Manisa 100 erkek 10 bayanla toplam 110 ikm alımı yaptı, Denizli eğitim merkezi açılırsa büyük ihtimal Denizlide eğitim görecekler.

Aklınıza takılan soruları ve bilgileri bizimle paylaşın;
birlikte çözüm arayalım.


Dip Not: CTE den alınan bilgiye göre 19 Ağustos yada 20 Ağustosda eğitim yerleri yayınlacak.

0 yorum:

Yorum Gönder