Abone Olun

Öncelikli Yazılar

İKM Öğrenciliği

3015 adet İnfaz ve Koruma Memuru Öğrenci Alımı çıktı, İKM öğrenciliği nedir? cevap içeride..

3015 İKM İlanı

3015 adet İnfaz ve Koruma Memuru alım ilanı çıktı. 13 Haziranda başvurular başlıyor, 20 Haziran son başvuru tarihi, unutmayın!

İKM Boy-Kilo Şartları

İnfaz ve Koruma Memuru olmanız için Boy Kilo şartları ve örnekli anlatımları bu yazımızda..

Adalet Bakanlığı Eğitim Merkezleri

İKM olunca nerede eğitim göreceksiniz? Cevap bu yazımızda sizi bekliyor..

İKM Olmak...

Resim özetlesede, bizde bir şeyler yazdık.. Çevre ve önyargı zararı..

4 Haziran 2013 Salı

Adalet Bakanlığı Eğitim Merkezleri

İnfaz ve Koruma Memurlarının öğrencilikleri boyunca eğitim görebilecekleri eğitim merkezlerinden Ankara Eğitim Merkezi aşağıdaki listemizde açıklanmıştır. Bu eğitim merkezi gerek Denetimli Serbestlik Müdürlükleri bünyesinde çalışacak olsun, gereksede Ceza İnfaz Kurumlarında, tüm İKM adaylarının eğitim göreceği bir yerdir; ayrıca burada diğer Adalet Personelleride eğitim almaktadır.





  • Ceza İnfaz Kurumları ve Tutukevleri Personeli Ankara Eğitim Merkezi, Adalet Bakanlığına bağlı eğitim verenlerden bir eğitim merkezidir, 2013 de yapılacak olan 3015 İKM Öğrenci alımıyla yerleşen adayların bir kısmı eğitimlerini burada icra edecekler.
    İletişim Bilgileri :
      Adres : Dr. Besim Ömer Cad. Nu.:61 Keçiören/ANKARA
      Telefon : (0.312) 339 33 30 - 339 64 44
      Avea : (0.506) 600 63 33
      Faks : (0.312) 339 88 66
      E-Posta : cte.ankara_egtmrk@adalet.gov.tr

View Larger Map

0 yorum:

Yorum Gönder