Abone Olun

Öncelikli Yazılar

İKM Öğrenciliği

3015 adet İnfaz ve Koruma Memuru Öğrenci Alımı çıktı, İKM öğrenciliği nedir? cevap içeride..

3015 İKM İlanı

3015 adet İnfaz ve Koruma Memuru alım ilanı çıktı. 13 Haziranda başvurular başlıyor, 20 Haziran son başvuru tarihi, unutmayın!

İKM Boy-Kilo Şartları

İnfaz ve Koruma Memuru olmanız için Boy Kilo şartları ve örnekli anlatımları bu yazımızda..

Adalet Bakanlığı Eğitim Merkezleri

İKM olunca nerede eğitim göreceksiniz? Cevap bu yazımızda sizi bekliyor..

İKM Olmak...

Resim özetlesede, bizde bir şeyler yazdık.. Çevre ve önyargı zararı..

14 Haziran 2013 Cuma

3015 İKM Alımı | Yazılan Yorumlar

Bu gün elektriklerin kesik olması sebebiyle işlerimi yapamadım, telefon üzerinden geziye çıktım. Memurlar.Net adlı sitede yayınlanan 3015 İnfaz Koruma Memur Öğrenci Alımı ilanını inceledim, ben incelerken 119 sayfa yorum yapılmıştı. Uzun süredir net üzerinden geçinen biri olarak daha önce bu kadar bilgi kirliliğini bir arada görmemiştim açıkcası.


Yapılan yorumların yarısı DSM Nedir, İKM Nedir gibi sorulardı. Bunları kısmen anlarım, lakin hiç kimse bir önceki sayfayı okuma ihtiyacı hissetmez mi? Bu sorulara defalarca cevap verilmiş. Diğer yarısı ise genellikle yanlış yönlendirmelerle dolu, yok efendim doğuya çok başvuru olacak puanlar 82+ seviyesinde olacakmış, yok efendim batı acayip düşecekmiş. Diyarbakıra girmek imkansızmış vs...

Üzüldüm açıkçası, Diyarbakır süpriz yapacak bir İKM alımı olacak. Önceki yazımızda açıkladığımız gibi 4 komisyon tarafından alım yapılacak. Bu komisyonlar arasında puan farkı oluşacak, hemde oldukça büyük. Misal, Diyarbakır için alım yapacak Diyarbakır Komisyonuna kim başvurur? Tabii, erkeklerden bahsediyorum. Diyarbakırda olupta, hali hazırda yüksek puana sahip olanlar. Başka, puanı tam olarak hesaba katmadan başvuran düşük puanlılar. Orta puanlılar kaçacak. Bu ne demek oluyor peki, yeterli sayıda yüksek puanlı hiç bir zaman olmayacağına göre, ilk ve son aday arasında puan uçurumu olacak. Belki 70 lere kadar inecek. İşin daha da güzeli, bu yüksek puanlılar sıralamaya girse dahi merkezi alımlarla gideceği için mülkata girmeyecek. Ben olsam orta puana sahipsem kesin Diyarbakır derdim...

Lakin bu kararı kendi kendime alırdım, forumlardaki bilgi kirliliğine ve yönlendirmelerine kanmazdım. Hatta onlara kulak verirdim, keza onlar düşük ve orta puanlı kişiler.

Kararlarınızı kendiniz verin!

0 yorum:

Yorum Gönder